Hybrydowa piąta edycja Kongresu 590 pozwoli na zachowanie wszelkich środków bezpieczeństwa epidemiologicznego, a także wyjście naprzeciw oczekiwaniom uczestników. Jednym z Partnerów medialnych wydarzenia została właśnie Moda w Polsce.
Hybrydowa formuła Kongresu 590 oznacza przenikanie form stacjonarnych z narzędziami online. Na potrzeby wydarzenia została stworzona autorska platforma, a oprócz obecności w wirtualnych audytoriach, pozwoli ona nawiązać kontakty
i umawiać spotkania z innymi uczestnikami, prowadzić rozmowy networkingowe, czy zwiedzać wirtualne ekspozycje w ramach tzw. wirtualnego lobby. Wszystko dzięki autorskiej platformie Lokkarto!
Do grona Partnerów medialnych, którzy będą wspierać nową formułę Kongresu 590 dołączyła właśnie Moda w Polsce.
Moda w Polsce to biznesowy magazyn podejmujący aktualne zagadnienia dotyczące świata mody.
W stałych działach magazynu, takich jak trendy, serwis z życia branży, targi, handel, polska marka, rynki zagraniczne czy przemysłowe nowości, odnajdziemy rzetelne oraz profesjonalne informacje, przygotowane przez dziennikarzy – znawców branży.
Misją magazynu Moda w Polsce jest wzmacnianie wizerunku znanych marek polskich i zagranicznych, a także promocja tych dopiero debiutujących, czemu służy m.in. poruszana tematyka w magazynie.
Dzięki wykorzystaniu wielorakich kanałów dystrybucji (salony Empik, placówki Poczty Polskiej, targi, konferencje, pokazy mody, precyzyjnie ukierunkowana wysyłka pocztowa i mailing) informacja, którą zdecydujecie się Państwo zamieścić w czasopiśmie z całą pewnością trafi do interesujących Państwa odbiorców.